מכירה חדר שינה אחד, Przno, Budva Riviera, מונטנגרו, -

מכירה - Cod. 36675

  • טיפולוגיה: חדר שינה אחד
  • אזור: 46 m²
  • חדרים: 1
  • רצפה: 4

A4-447. דירת חדר שינה אחת למכירה בפרנו, בודבה ריביירה, מונטנגרו. דירה נעימה במתחם מגורים בכפר שקט של פרנו. יש דירה בקומה השנייה של בניין בן ארבע קומות. השטח הכולל הוא 46 m2.
הדירה מורכבת מסלון משולב עם מטבח, חדר שינה, חדר רחצה עם מקלחת, מרפסת עם נוף חלקי לים ונופים של חורשת האורנים הירוקה. יציאה למרפסת מהסלון. הדירה מרוהטת במלואה.
הדירה נהדרת הן למגורים והן להשכרה.
מרחק לים 400 מטר

על המתחם

מתחם המגורים ממוקם באחד האזורים היוקרתיים ביותר של הריביירה בודבה (Budva Riviera) - כפר פרנו (Przno). זהו נמל ים תיכוני שקט, שבו המים הצלולים והצלולים של הים האדריאטי מוקפים בהרים ירוקי מלכותי, והאוויר רווי בריח של ורדים, הרדופים, בוגנוויליה וצמחייה ים תיכונית אחרים. לאורך החוף יש בתי אבן ישנים ונעימים עם גגות רעפים אדומים ובתי קפה ומסעדות רבים הפתוחים כל ימות השנה. הקצב הבלתי מתוחכם של החיים במונטנגרו והאקלים הדרומי המתון יוצרים תנאים אופטימליים למנוחה ולהירגע.
עבור תיירים רבים באירופה, Przno הפך ליעד החג האהוב. במרחק של 15 דקות הליכה לאורך הפארק המכובד של מילוצ'ר (Milocer), על פני חופי המלך והמלכה, ואתם הולכים אל האי סנט סטפן (St Stephen) - הסמל המפורסם ביותר של מונטנגרו (Montenegro). הנה מאז שנות ה -50 של המאה הקודמת, סלבריטאים בעולם כמו סופיה לורן ואליזבת טיילור החלו לבוא, וליידי דיאנה ופרינס צ'רלס בילו כאן את ירח הדבש שלהם.

הדרך למתחם משדה התעופה טיבט תימשך כ -20 דקות, ומשדה התעופה פודגוריצה - 40 דקות. לים 300 מטר.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


Red Feniks Montenegro
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB