מכירה וילה, zabrdje, Lustica, מונטנגרו, Zabrdje bb

מכירה - Cod. 42925

  • טיפולוגיה: וילה
  • אזור: 176 m²
  • חדרים: 3
  • רצפה: 2

ברוכים הבאים לבית האבן היפהפה הזה השוכן בכפר הציורי זברדג'ה, הממוקם בחצי האי המקסים לוסטיקה. נכס מקסים זה משדר קסם כפרי תוך שהוא מציע נוחות מודרנית ונוף מדהים לים. ממוקם על מגרש נדיב של 731 מ"ר, בית מגורים זה מציג מפלט אידילי.

כשאתם מתקרבים לנכס מקבלים את פניכם כניסה סגורה וקיר אבן שנבנה להפליא, המבטיחים פרטיות וביטחון. הבית הראשי, בגודל 176 מ"ר, מתפרש על פני שני מפלסים ומתהדר בתוכנית קומה מחושבת היטב. בקומת הקרקע תמצאו מטבח מרווח עם פינת אוכל, מושלם לאירוח מפגשים ויצירת תענוגות קולינריים. הסלון הסמוך מציע אווירה מסבירת פנים, מה שהופך אותו למרחב אידיאלי למנוחה ובידור.

כשעוברים לקומה הראשונה, תגלו שלושה חדרי שינה נוחים, המציעים מקום בשפע למנוחה והתחדשות. שני חדרי רחצה נועדו לענות על צרכי הדיירים והאורחים. חללי הפנים כוללים שילוב בטוב טעם של אלמנטים מסורתיים ועכשוויים, כאשר תשומת לב לפרטים ניכרת בכל צעד ושעל.

בסמוך לבית הראשי נמצא מבנה קטן נפרד בשטח של 25 מ"ר, שיכול לשמש כבית הארחה או כפר נופש פרטי. חלל נוסף זה מציע גמישות ונוחות לאירוח מבקרים או עיסוק בתחביבים אישיים.

כשיוצאים החוצה, תהיו מרותקים לחצר המוזרה המעוטרת בצמחייה עבותה ועצים בוגרים. הגינון המטופח יוצר אווירה שלווה ושלווה, המאפשרת לתושבים לטבול את עצמם ביופיו של הטבע. גולת הכותרת של השטח החיצוני היא הבריכה הגדולה ואזור הרחצה, המזמינים אתכם להירגע וליהנות מהאקלים הים תיכוני.

עם מיקומו המעולה בכפר שליו, בית אבן זה מציע נווה מדבר של רוגע ובריחה מהעולם העמוס. בין אם אתם מחפשים מגורים קבועים או מפלט לחופשה, נכס זה מציע הזדמנות יוצאת דופן לאמץ אורח חיים הרמוני בנוף החוף היפה של חצי האי לוסטיקה.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB