מכירה שלושה חדרי שינה, Djerane, Ulcinj, מונטנגרו, Djerane 2

מכירה - Cod. 41871

  • טיפולוגיה: שלושה חדרי שינה
  • אזור: 140 m²
  • חדרים: 5
  • רצפה: 4

מאובזר קלאסי מעוצב 143 מ"ר חלל מגורים 3 חדרי שינה
2 דירות נפרדות מקוריות שהפכו לחלל מגורים מודרני מאובזר במלואו אך מעוצב בסגנון קלאסי. סלון/פינת אוכל משולב גדול ומסוגנן הפונה לדרום מזרח עם חלונות גדולים ודלתות מרפסת (ניתן לגשת לשתי המרפסות הקדמיות מהסלון) מציע נוף מרגיע על הסביבה הירוקה כמו גם על הים האדריאטי. שני חדרי שינה, שבדומה לסלון בעלי רצפות עץ קשיחות, צוידו בארונות ארונות הזזה מרווחים בהתאמה אישית עם שטח אחסון די והותר. לשני חדרי השינה הללו יש דלתות הזזה המעניקות גישה למרפסות. חדר השינה השלישי הוא במקור שטח מטבח ולכן קטן יותר והוא גם ישמש כמקום אחסון מושלם. בנכס 2 חדרי רחצה, שניהם עם שירותים, כיור ומקלחת, בתוספת מכונת כביסה. חדר רחצה אחד כולל שילוב של אמבטיה/מקלחת והשני תא מקלחת. לכל אחד מהם דוד חשמלי עצמאי. המטבח מאובזר במקרר, צלחת אינדוקציה, תנור, מחלץ ומדיח כלים, כולם באיכות מודרנית. במטבח מותקנים ארונות נוספים בהתאמה אישית להגדלת שטח האחסון.
שתי יחידות AC אינוורטר עצמאיות משמשות לקירור בחודשי הקיץ וכן לחימום בחודשי החורף. ניתן לקרר את המסדרונות, הסלון/ים וחדרי השינה באמצעות יחידות אלה. כמו כן, הותקנו תנורי חימום חשמליים בסלון וכן בחדרי השינה.
בסך הכל, חלל מגורים מושלם בו האיכות הייתה הגורם החשוב לפנים אשר ניתן לראות בחומרים ובציוד. בין אם מדובר במשפחה או בחיפוש אחר בית שני מושלם, בחלל המגורים הזה יש את כל המתקנים והנוחות הניתנים למעבר דירה מיידי.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB