מכירה שלושה חדרי שינה, herceg novi, Herceg Novi, מונטנגרו, Sveta bubala 6

מכירה - Cod. 27439

  • טיפולוגיה: שלושה חדרי שינה
  • אזור: 134 m²
  • חדרים: 3
  • רצפה: 3

נמכר מבעל! פנטהאוז מרוהט מצטיין מלא 134 + 10 m2 על מקום יפה במחיר Herceg Novi.Discount מ -270 000 כדי 220 000 €!
במרחק 100 מטר מהים עם נוף מדהים לים.

את דירת הפנטהאוז הגיש ותעודת הבעלות זמינה על פי בקשה.

אינטרקום, שני חדרי אמבטיה דה לוקס, סלון ענק של 41 m2 (נוף לים), חדרי שינה מאובזרים עם ארונות (חדר שינה אחד יש נוף לים), טלוויזיה ואינטרנט בכבלים, מכונת כביסה, מדיח כלים, מקרר חדש בהספק כולל של 529 ליטר (ארבעה הדלת), כיריים חשמליים וכיריים גז, שלושה מזגנים, אח - עץ תנור בוער, טלוויזיה LCD, מחסן בעליית הגג של 10m2 + (134 m2 דירה), מרפסת יפה עם נוף פנורמי לים, יש מרפסת גגון, מרפסת, אספקת מים אמינה, קיבולת דלק נוספת 1000 ליטר עם משאבה חשמלית, גלריה של משרד ביתי עם הספרייה, הממוקמת בקומה עליונה.

הדירה מוארת על ידי אור שמש, עם בידוד תרמי מעולה Windows האלומיניום החדשה. הגג עשוי בהתאם לסטנדרטים החדשים ביותר. השתמשנו בחומר מהחברה האיטלקית Isotec, אשר מבטיחים 50 שנות בידוד איטום תרמי.

יחידות פנטהאוז נוחות מוגברת. אבל זה גם יכול להיות מחולק לשתי דירות נפרדות. במהלך הבנייה, עשינו תוכנית זו.

דירה אידיאלית בעיר יפה של 650 שנים. עיר השמש, מימוזה, המשוררים והאמנים. חלק של העיר שבו הדירה ממוקמת נקרא "Topla". "Topla" ב מונטנגרו, פירושו "חם". מי שחי כאן בחורף יודע הכי טוב למה זה כל כך. בסביבה הקרובה של הפנטהאוז הוא מלון ארבעה כוכבים מודרני SUN RESORT. בנוסף, בסביבה הקרובה של הדירה הוא הבית של זוכה פרס הסופר היוגוסלבי המפורסם נובל איבו Andric. הפנטהאוז הוא קרוב לכל מתקנים החשובים: המשטרה, מרכז רפואי, מוזיאון, מגרשי טניס. במקביל, מבודד לחלוטין תנועה ורעש. הפנטהאוז ממוקם הרחק מטרים 150 תחבורה ציבורית. מפורסמים המכון לפיזיותרפיה ושיקום, ד"ר סימו מילושביץ נמצא במרחק של 1.5 ק"מ. בנוסף, מרכז ספורט, בריכת שחיה אולימפית, הכנסייה האורתודוקסית הרוסית נמצאת במרחק של 1.5 ק"מ מן שני שדות תעופה בינלאומיים, Tivat לבין דוברובניק (קרואטיה) הוא 23 ו -27 ק"מ.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB